Image Map

piątek, 14 czerwca 2013

W błękitach...

Dzisiaj chciałam pokazać pracę, która jest raczej oszczędna w dodatkach, ale to wszystko przez tło, którego nie chciałam całkowicie zakryć.

Zagruntowaną deseczkę pokryłam gel medium, następnie posypałam mikrokuleczkami, a na koniec potraktowałam mgiełkami kredowymi w kolorach blue light oraz indigo. Wszystkie media pochodzą ze sklepu 13arts.

Gdzieniegdzie dodałam też farbkę Silks w kolorze African Jade. Tekturkę pokryłam białym UTEE, posypałam odrobiną niebieskiego pudru do embossingu, oraz zatopiłam trochę mikrokulek.





6 komentarzy:

  1. Kasia
    a ty candy nie chcesz na blogu/fb zrobic?:)
    żeby to cudo było prezentem??
    to ja bym juz staneła w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu wyszło po prostu przepięknie!!! Fantastyczny efekt!!! Widząc takie prace jeszcze bardziej sie cieszę, że moje media tak pięknie ktoś potrafi wykorzystać! C_U_D_O!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna! Podejrzewam, że w rzeczywistości robi jeszcze większe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń